Subject: RE: Kutse UPM-Kymmene Otepää OÜ 25. juubeli üritusele - viimane meeldetuletus
From: "Cris Ekholm, UPM" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 16:23:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun anda mulle kõige hiljemalt 29.05 õhtuks teada, kas kedagi kutse
saajatest on sealt poolt meie üritusele tulemas ning kui jah, siis palun
tulijate (kuni 2 in Lõuna regionaalosakonnast) nimed ja meiliaadressid.

Kutsele/sellele kirjale mitte vastamise loen nö eitavaks vastuseks (ehk
teisisõnu kutse saaja ei ole tulemas).

Lugupidamisega

Cris Ekholm| Assistant, Mill management | Tel. +372 5331 2409 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

UPM Kymmene Otepää OÜ | Tehase 2| 67404 Otepää, ESTONIA |
<http://www.upm.com/> www.upm.com,   <http://www.wisaplywood.com/>
www.wisaplywood.com
UPM, a material solutions company – we renew the everyday

-----Original Appointment-----
From: Cris Ekholm, UPM
Sent: Thursday, March 20, 2025 10:37 AM
To: TA Info
Subject: Kutse UPM-Kymmene Otepää OÜ 25. juubeli üritusele
When: Thursday, June 12, 2025 9:00 AM-1:00 PM (UTC+02:00) Helsingi, Kiiev,
Riia, Sofia, Tallinn, Vilnius.
Where: Tehase 2, Otepää

Tere!

Lisan kaasa kutse ja lisainfo Terviseameti Lõuna Regionaalosakonnale,
kutse kehtib kahele.

Kui olete tulemas, palun anda teada, kas tuleb 1 või 2 inimest.

Lugupidamisega

Cris Ekholm

  _____

Please note. The information contained in this message is confidential and
is intended only for the use of the individual named above and others who
have been specially authorized to receive it. If you are not the intended
recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or
copying of this communication is strictly prohibited. The attachments have
been scanned for viruses prior to leaving our E-mail system. UPM-Kymmene
Corporation shall not be liable for any consequences of any virus being
passed on.